poniedziałek, 17 października 2011

Ślaski Zlot Szetlandów - dużo zdjęć !!

Witam wszystkich.
Dawno nie pisałem co u mnie, ale jakoś nic się nie działo.
Na szczęście dziś jest o czym pisać.
Wczoraj byłem na swoim pierwszym w życiu zlocie Owczarków Szetlandzkich organizowanym w Żorach przy okazji Pikniku Pod Psem. W sumie psów szetlandów było 16, czy nawet 18! Poznałem dużo nowych piesków, między innymi swojego szwagra Darka, jego koleżanki Lalkę i Cleo, a także Lenę, Hokusa, Czarkę i wiele innych, których imion nie pamiętam, za to zapach skojarzę od tej pory bezbłędnie :)
Poza szetlandami na całej imprezie było mnóstwo innych piesków - Bassetów, Owczarków, Dogów, Jamników, Kundelków i innych.

Spotkanie zapowiadało się raczej w ciepłej atmosferze, choć w zimnej pogodzie. Nic bardziej błędnego,bo atmosfera była wręcz gorąca a nie tylko ciepła, a pogoda wspaniała.

Gdy zjawili się prawie wszyscy uczestnicy zlotu, nasi ludzie porozstawiali krzesła i stoliczki, a na nich oczywiście same pyszności - zawsze gdy ktoś jadł, to Saba, Dark, Lalka i ja staraliśmy się być w pobliżu ^..^ 

Cały czas trwały zabawy - gonienie za piłką, talerzykiem, za sobą nawzajem - ale ja bylem bardzo nieśmiały i nie bawiłem się. W sumie chciałem nawet, ale bardzo się wstydziłem. Trzymałem się raczej swojej siostry którą już znam i Nika. Czasem podszedł zagadać do mnie Dark, za co serdecznie mu dziękuję, bo dbał o to, abym nie czuł się samotny. Ale spotkanie uważam i tak za udane i przyjazne.

Na meetingu poznałem także Lenkę - przepiękną Szetlandkę (no ok, wszystkie dziewczyny były piękne). Tak bardzo mi się spodobała, że nawarczałem na każdego chłopaka jaki się do niej zbliżył gdy ja byłem przy niej akurat. 
W połowie imprezy był pokaz psiego agility i poszliśmy popatrzeć. Lenka też tam była. Gdy nasi ludzie oglądali pokaz, ja i Lenka zaczęliśmy rozmawiać z takim zółtym kundelkiem. W sumie tak gadaliśmy o wszystkim i o niczym. I ja się na chwilę odwróciłem głową, a ten pies w tym momencie brzydko się do Lenki odezwał!! Tak się zdenerwowałem, że w momencie do niego doskoczyłem i chciałem go zagryźć!! Nie było nas łatwo rozdzielić, ale w końcu się to ludziom udało. Ja oberwałem w prawe oko, a on mam nadzieje bardziej dostał. Ale w obronie Lenki się opłacało. Co prawda niektórzy mówią, że to w ogóle nie tak było, ale oni się nie znają i koniec!!

Ogólnie to potem biłem się jeszcze z Hokusem, ale nikt nie wygrał, bo nam brutalnie przerwano. Co gorsze, Hokus to kolega Tofika, a dowiedziałem się, że Tofik kocha się w Lenie!

Atrakcją imprezy było też prezentowanie ras. Oczywiście szetlandy też się musiały zaprezentować i nawet był wybór najładniejszego szetlanda. Jak można się było spodziewać, wygrał najprzystojniejszy z nas czyli...nie, nie ja... wygrał Niko :)

Na koniec spotkania było też wspólne zdjęcie wszystkich psów naszej rasy. To dopiero była zabawa oglądać, jak próbują nas usadzić na miejscu. Kazali nam w grupie stać i się nie ruszać. Niektórzy słuchali, a niektórzy to nie bardzo. Ale kilka fajnych fotek wyszło :)

Tutaj ja - drugi z lewej. Obok mnie po Waszej prawej Czarka - przesympatyczna 12-latka, a obok Czarki kolejno Niko i siostra moja  - Saba.

Tutaj na pierwszym planie ja - ten jasny, a z tylu widać moją kochaną Sabę.

Ja i Saba

Szetlandzie zabawy - freesbee dopadł Niko

Kolejne szetlandzkie zabawy - mnie tu oczywiście nie ma, bo ja się wstydziłem bawić.

Niko, Saba i jakiś ktoś, kogo imienia zapomniałem

Powitanie

Niko - szuka ringo schowanego do plecaka. Ostatecznie je zdobył :)

Zabawy 

Zabawy

Tu nogi Pani Ani - wwłaścicielka Lalki, Cleo i Darka. Rzuca talerzykiem. Przy zabawce Lalka, w oddali Niko i Saba.

Dalsze zabawy

I kolejne zabawy

Saba i najmniejsza z szetlandów - słodka sunia której imienia zapomniałem, przepraszam :(

Bieganina

Tu Pan Arek - od Saby i Nika, rzuca kółko

Tu kółko rzuca Pani Ania, a obok jest Pani Beatka, właścicielka ślicznej Lenki

Tu rodzinnie. Ja z lewej, siostra Saba z prawej i nasz szwagier Dark z tyłu

Zabawa z kółkiem

Zabawa z kółkiem

Zabawa z dwoma kółkami

Waleczna Lalka ma freesbee i nikomu go nie odda

Lalka z kółkiem, ciąg dalszy

I znów Lalka w obronie kółka
\
Nikuś i jego słodka minka oraz Dark

Saba i Niko

Niko z kółkiem i moja siostra Saba, która nie aportuje freesbee tylko Nika. Pan Arek nazwa ją wtedy Saba Destruktor :D

Walka Saby i Nika o zabawkę

Tutaj ja poznaję Pana Basseta. Jakiż on był wielki!! Ale bardzo miły

W Paryżu są Pola Elizejskie, w Żorach Pola Szetlandzkie

Tutaj ja i znów najmniejsza szetlandka spotkania

Tutaj nie załapałem się na ciastko

Kawałek ludzkiego pikniku

Moja kochana siostra Saba

Waleczna Lalka

Niko i jego Pan Arek

Cleo od Pani Ani

Hah, to ja ^..^

12-letnia Czarka. Justynka się w niej zauroczyła, a ja bardzo polubiłem.

A tu proszę Państwa, na górze po prawej, z czerwona smyczą i różową obroża piękna i cudowna Lena.

Lenka, Niko i ktosiek :)

Czarka i wybór najstarszego psa imprezy. Wygrał piesek lat 13

Z tym gościem biłem się o honor Lenki

Saba z prawej i ja z lewej.


Kilka grupowych zdjęć:






Tu ja się wywróciłem

Tu ja leżę, jako jedyny - wiem, wstyd.

 Z prawej dwie piękne i bardzo słuchane dziewczyny - genialnie pozowały do zdjęć

Tu mnie Ilonka chce usadzić obok dziewczyn

Niefortunne uchwycenie mnie

Grupowego kawałek

Tu wszyscy się rozpierzchli, ale Niko dzielnie siedzi i walczy z pokusą biegania

Niko i Felenka

Kawałek grupowego - ja z lewej

Ludzki piknik

Ustawianie do grupowego. Ja i Czarka gapimy się na Lenkę, Niko siedzi twardo.

Niko się wyłamał, dziewczyny ostro pozują, ja oglądam plecy Czarki

Ja i Felenka - wnuczka Czarki

Niko, Czarka, Ja i niesiona Saba. Z prawej Lalka i Dark.

Z lewej Saba, w środku rozbawiony Nikuś, ja z prawej.

Pokaz rasy

Pokaz rasy

 Najmniejsza z nas


Od organizatora imprezy każdy dostał upominek - sznurek zabawkę i torebkę psich kuleczek. Bardzo się ucieszyłem i bardzo dziękuję.

Spotkanie było cudowne, pieski wspaniałe a ludzie kochani.
Bardzo się cieszę, że byłem,
pozdrawiam, miłego tygodnia!! 



8 komentarzy:

  1. Ale wspaniały zlot! Tyle się działo i tyle cudnych psiaków do oglądania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Charisku bardzo żałujemy że nie było nas od początku Pikniku lecz nasi ludzie wywieźli nas na wystawę do Częstochowy, to całkiem inna bajka i nawet w 10% ni tak fajna jak Piknik w Żorach. Gdybyśmy byli od początku z wami to napewno nie doszłoby do incydentu z Hokusem a tak to młody zawsze chce się wykazać bo w domu nigdy mi nie podskoczył. Z Lenką znamy się już kilka miesięcy ale to młoda dziewczyna i musi poznać też innych facetów o co nie jestem zazdrosny. Muszę Ci powiedzieć że ten mój Hokus dzielnie odpędził wielkiego psa a raczej sukę która przestraszyła naszą Lenkę tym przynajmniej częściowo chyba odkupił swoją winę warczenia na Ciebie. Musimy się jeszcze kiedyś spotkać i ułożymy sobie przyjacielskie relacje. Pozdrawiam Cię Charisku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pieski, wspaniała impreza!!!!!!!!!!!!! Jaka szkoda, że to nie u mnie był ten zlot szetlandów. Z przyjemnością poszłabym ciebie popodziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Charisku bardzo Ci dziękuje!!! Mam nadzieję że z oczkiem wszystko w porządku, bo moja pańcia mi dzisiaj opowiadała że dostawałeś nawet kropelki. Ja jestem bardzo przyjaźnie nastawiona do wszystkich piesków i ze wszystkimi się bardzo chętnie bawię, choć są też takie których się wystraszę i właśnie przybiegła tam do mnie moja imienniczka, która mnie wystraszyła i tak jak Ci napisał Toffiś, Hokusik stanął w mojej obronie i dziewczynę przegonił ;-). Mam nadzieję że mu wybaczysz to że na Ciebie warczał i się nie będziesz na niego gniewał. Oni są super...Bardzo Wam chłopaki dziękuję za super spotkanko, oby takich spotkań było jak najwięcej :-) DO domu wróciłam tak wymęczona że już na nic nie miałam ochoty, nawet iść na wieczorny spacerek :-)

    Pozdrawiam serdecznie LENA

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Charisku, szkoda, że my nic nie wiedziałyśmy o takim zlocie ... Fajnie byłoby pojechać na taki zlot i spotkać tyle fajnych szetlandów. Chyba jeszcze nie "weszłyśmy" w szelci świat :-) Ale nic straconego ... może następnym razem. Mamy nadzieję, że z okiem wszystko w porządku.
    Pozdrowienia i uściski ... Agnieszka i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, piękne psy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!!! widać, że zabawa musiała być przednia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe fotki!!!!!!!!!!Nie ma piękniejszego psa nad szetlanda!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję ^..^